Carian Maklumat Di Sini...

Google

Cara Buat Duit Melalui Google AdSense

Adakah anda ingin buat duit dan jana pendapatan pasif online?

Buat-duit-online
Adakah anda ingin buat duit secara part time? And buat duit poket lebih melampau-lampau? Anggaplah ini kerja part time anda. Guna duit part time tersebut untuk bayar bil utiliti, bil telefon dan lain-lain bil anda.  Jika jawapan anda adalah ya, baca artikel ini sampai habis dan ianya akan mengubah hidup anda!
Bisnes online kini sentiasa menjadi idaman gaya hidup ramai orang. Pada mulanya ianya dianggap kerja part time. And furthermore ada fakta yang menarik iaitu sudah ramai dan tidak terkira ramainya orang yang hidup mewah daripada pendapatan online. Jika anda cuba buat kajian mendalam mengenai bagaimana orang yang berjaya dalam bisnes online, saya pasti anda mesti terserempak dengan program AdSense dari Google.
Artikel ini adalah satu panduan lengkap untuk "orang baru" atau newbie seperti anda yang mahu bekerja part time dan; mula jana pendapatan melalui AdSense. Pada akhir panduan ini, anda akan dapat semua maklumat yang diperlukan dan anda tahu perkara-perkara yang perlu anda lakukan untuk mula projek adsense anda secepat mungkin. Mari kita kaji bahagian intro asas dan belajar bagaimana untuk jana wang dari AdSense.

Apakah Google AdSense Dan; Bagaimana Ianya Membantu Kita Buat Duit Dan Jana Pendapatan Secara Pasif?

Google AdSense adalah perkhidmatan iklan percuma yang ditawarkan oleh Google untuk penerbit untuk 'upah' penyiaran iklan daripada kandungan web mereka. Penerbit adalah sesiapa sahaja yang mempunyai blog, laman web, laman saluran Youtube atau lain-lain ejen hartanah online yang dibenarkan. AdSense sentiasa menjadi cara yang paling popular untuk mendapatkan wang daripada kandungan dan; batu loncatan untuk mereka yang ingin buat duit dan menjana pendapatan online. Program AdSense menjadi popular oleh kerana ianya mudah untuk digunakannya. Selepas konfigurasi awal, apa yang anda perlu lakukan adalah duduk dan; melihat wang masuk ke akaun anda. Selain daripada itu, Google bayar hasil pendapatan tersebut pada masa yang dijanjikan dan; anda tidak perlu bimbang tentang apa-apa jua unsur penipuan.
Untuk mula buat duit dari program AdSense memanglah mudah. Apa yang anda perlukan ialah blog (blogger) atau saluran Youtube untuk mendapatkan kelulusan bagi akaun AdSense anda (selalunya blog atau Youtube channel yang berumur lebih daripada 6 bulan). Sebaik sahaja anda perolehi kelulusan akaun adsense anda, anda perlu lakukan adalah membuat iklan (proses mudah) dan; meletakkan kod AdSense di blog anda menggunakan plugin percuma, dan; AdSense secara automatik akan memaparkan iklan. Sekarang, apabila pembaca klik pada iklan tersebut, anda akan mendapat wang daripadanya. Selepas ini, matlamat anda adalah untuk mendapatkan trafik ke blog anda dan; lebih banyak trafik yang anda dapat, maka lebih banyak pendapatan anda akan jana.
Amaran : Jika anda fikir ini sebagai satu method buat duit yang begitu mudah dan; anda boleh meminta rakan-rakan anda atau keluarga untuk klik pada iklan adsense anda, TOLONG JANGAN BUAT BENDA TU. Google AdSense adalah rangkaian iklan yang berkualiti dan 'smart.' Apa-apa dan mana-mana aktiviti di mana penerbit yang meminta untuk klik pada iklan atau menggunakan kaedah yang tidak sah untuk mendapatkan lebih banyak klik, akan dikenakan tindakan pembatalan akaun AdSense. Setelah akaun anda dilumpuhkan, ia akan menjadi sukar bagi anda untuk mendapatkan kembali akaun anda.

Anda boleh buat duit dari AdSense dan bukti income:

buat-duit-adsense
Ini adalah soalan yang paling asas sering ditanya, dan dengan membaca panduan ini anda boleh memahami berapa banyak anda boleh buat duit adsense melalui kaedah ini. Terdapat pemegang akaun adsense yang membuat beribu-ribu dolar setiap hari dengan AdSense. Oleh itu saya tawarkan bukti income saya, di sini adalah screenshot semasa pendapatan AdSense saya dalam tempoh 1 bulan. Mungkin amaun ini adalah teramat sedikit bagi sesetengah penerbit adsense lain. Ini adalah kerana adsense adalah bukan objektif utama saya.
Disini saya letakkan pautan kepada sumber-sumber AdSense terbaik untuk membantu anda setting up dan kaedah untuk 'kickstar' akaun AdSense anda. Saya harap ini dapat membantu anda dalam setting web property yang diperlukan sebelum anda memohon akaun AdSense.

Mewujudkan web property anda untuk mendapatkan akaun AdSense:

Untuk memohon akaun AdSense, anda perlu mempunyai web property. Di sini saya senaraikan tiga tempat di mana anda boleh membuat web property.
1. Buat Blog percuma di Blogspot 
buat-duit-dengan-niche-blogging
BlogSpot adalah platform blog percuma oleh Google. Anda boleh membuat blog anda sendiri dalam beberapa minit seterusnya (Kira-kira 10 minit). Ini adalah cara terbaik untuk sesiapa sahaja yang belum pernah bina blog;. Beberapa perkara penting yang perlu diingat:
nama domain: BlogSpot menawarkan nama domain seperti "namapilihananda".blogspot.com. Ia adalah dinasihatkan untuk menggunakan nama yang mudah diingat, jenis; Baca: Bagaimana untuk membuat keputusan nama blog anda. Niche: Mula menghantar artikel dalam satu topik tertentu. Sama ada kewangan, teknologi, makanan fesyen atau apa-apa. Pastikan setiap post yang anda tulis harus mempunyai lebih daripada 400 +patah perkataan dengan imej. Menulis artikel di Blogspot atau platform moden yang lain adalah agak mudah. Di sini ialah bagaimana anda memilih niche blog anda.
Design: Apabila anda bina blog pertama anda di Blogspot, anda boleh gunakan mana-mana template yang ditawarkan oleh mereka. Mereka yang baik, tetapi anda boleh menggunakan pihak template pihak ke3 untuk membuat blog Blogspot anda kelihatan lebih profesional. Berikut adalah sumber untuk premium mencari template Blogspot percuma yang boleh anda gunakan di blog anda. Anda boleh juga upah mereka yang pro dalam pembinaan blog ini.
Laman: Entri adalah untuk menulis artikel untuk laman web anda. Pastikan anda membuat & menambah About / Laman kenalan dari satu hari. halaman tentang anda akan mempunyai kesan yang besar kepada ketersediaan blog anda & sini anda boleh belajar mengapa ia begitu penting untuk mempunyai satu laman "tentang" "about". Atau Buat WordPress Blog (Smart Dan Cara Profesional)https://wordpress.com/
Lebih daripada 27% daripada laman web di dunia yang dikuasakan oleh WordPress. Ianya dilihat sebagai platform blogging yang paling dihormati diseluruh dunia.
Mempunyai nama domain anda sendiri dilihat dapat membantu dalam mempercepatkan proses SEO. Namun dengan domain percuma sudah memadai pada peringkat awal. Apabila anda sudah dalam keadaan lebih baik dan berkemampuan maka bolehlah anda beli domain nama anda sendiri.
Namun WordPress telah menjadikan proses memiliki website ini lebih mudah untuk sesiapa sahaja yang tidak mempunyai pengalaman untuk mula dengan blog mereka.

2. Daftar Saluran Youtube Dan Muatnaik Video Yang Original (terbitan anda sendiri):

Pendapatan YouTube AdSense

Ini merupakan satu lagi kaedah yang popular yang digunakan untuk mendapatkan akaun AdSense yang mudah untuk diluluskan. Anda perlu membuat akaun di Youtube, membuat saluran/ channel (Ia adalah percuma) dan mula memuat naik video yang asal/ original (video unik milik anda). Anda boleh menggunakan telefon bimbit anda untuk merakam beberapa video, atau anda boleh menggunakan rakaman video yang disunting seperti Camtasia untuk membuat video screencast.

Apakah video screencast

Untuk memberi anda idea tentang apa yang orang lain buat di Youtube, contoh: seorang suri rumah yang buat video berkenaan memasak, buat video yang berkaitan dengan fesyen. Kemungkinan yang tidak berkesudahan dan ada ruang untuk semua orang. Anda perlu menyemak artikel ini dan ketahui bagaimana untuk menguasai asas-asas Youtube blogging.
Sebaik sahaja saluran Youtube anda bersedia, muat naik video (5-10 video yang berkualiti), anda akan layak untuk jana wang dari video yang dimuat naik. Anda boleh menuju ke pautan ini, dan pohon untuk monetize. Di sini anda boleh mendapatkan maklumat lanjut di Youtube AdSense.

Apa Seterusnya?

Sebaik sahaja anda lengkapkan kaedah di atas seterusnya lengkapkan pembinaan web property KLIK SINI https://www.google.com/webmasters/tools/. Ia adalah masa untuk memohon akaun AdSense. Bahagian yang sukar adalah untuk mendapatkan akaun diluluskan dan ini boleh dilakukan hanya jika anda komited dan rajin mengemaskini laman web anda dengan teratur. Jangan ingat ini skim cepat kaya, ianya memerlukan kesabaran, dedikasi dan usaha yang gigih. Berkat kesabaran ialah, anda akan dibayar lumayan untuk dedikasi anda dari masa ke masa.

Memohon AdSense:

Langkah seterusnya adalah untuk mengisi permohonan AdSense dan menunggu kelulusan. Berikut adalah panduan / tutorial (Buka mereka satu demi satu) yang akan membantu anda untuk mendapatkan kelulusan AdSense.
  1. Bagaimana untuk membuat Akaun AdSense
  2. Akaun AdSense Google Proses Kelulusan
  3. TOS Adsense: Perkara yang mengikuti dan Perlu diingat (Baca untuk memahami perkara-perkara yang tidak boleh dilakukan)
  4. Biasanya mendapat akaun yang diluluskan mengambil masa sehingga 7 hari dan jika permohonan anda ditolak, jangan kecewa dan cuba perbaiki kesalahan anda mengikut rekomendasi Google. Google memerlukan penerbit yang menerbitkan konten yang bernilai tinggi dan biasanya ia sukar untuk mendapatkan perkara dan setiing yang betul pada pertama kali permohonan.

Kelulusan Adsense

Tahukah anda, saya sendiri dapat kelulusan selepas dua cubaan. Berikut adalah beberapa sumber dan kajian kes daripada pengguna yang mendapat akaun yang diluluskan.
  1. Bagaimana untuk mendapatkan kelulusan AdSense dengan blog baru
  2. Bagaimana Untuk Sertai Program AdSense Dengan Blog Yang Berumur Satu Bulan

AdSense yang diluluskan: Apa yang perlu anda lakukan seterusnya?

Langkah anda seterusnya adalah untuk meningkatkan trafik laman web anda.

Trafik + Laman Web Anda = $$

Bukan itu sahaja, belajar seperti penempatan iklan dan mensasarkan Kata kunci CPC tinggi beberapa tips pengoptimuman AdSense asas.
Ambil masa untuk belajar walaupun untuk beberapa bulan, berikan tumpuan kepada mewujudkan laman AdSense niche yang berasas dan kaya dengan konten berkualiti.

No comments:

Post a Comment

Jual ulam raih RM30,000 sebulan

KOTA BHARU: Kegigihan mengusahakan pelbagai jenis tanaman ulam-ulaman, nyata berbaloi buat seorang wanita apabila meraih pendapatan lumayan,...